Вантажні перевезення

 

Якісно та недорого.  Тел:  (044) 36-00-558

1. Загальні відомості


Автомобільний транспорт, вид транспорту, що здійснює перевезення вантажів і пасажирів по безрейкових шляхах. Основні сфери усе більше поширеного доцільного застосування автомобільного транспорту - розвіз і підвіз вантажів до магістральних видів транспорту, перевезення промислових і сільськогосподарських вантажів на короткі відстані, внутрішньо-міські перевезення, перевезення вантажів для торгівлі й будівництва, можливість доставки вантажів "від дверей до дверей". На далекі відстані автомобільний транспорт перевозить швидкопсувні, особливо коштовні, потребуючі швидкої доставки, незручні для перевантаження іншими видами транспорту вантажі. Нині без автомобільного транспорту неможлива діяльність жодної галузі господарства.

Автомобільний транспорт почав розвиватися з XX в. у міру зростання виробництва автомобілів і будівництва автодоріг. В 1900 р. в усьому світі було 11 тис. автомобілів, 1826 тис. в 1914 р., 10922 тис. в 1921 р., 46 057 тис. в 1940 р., 70 388 тис. в 1950 р., 126 955 тис. в 1960 р., 177 902 тис. в 1965 р. 

Якщо в XІ в. залізничний транспорт, витиснувши внутрішній водний і гужовий транспорт, був найпоширенішим видом транспорту, то в XX в. автомобільний транспорт, що швидко розвивається, став відтискувати залізничний.

Частка автомобільного транспорту з 1913 по 1985 зросла (у внутрішньому вантажообігу) в усьому світі з 0,2% до 35,1%, а залізничного транспорту відповідно зменшилася з 72,9% до 45,7%.

Розвиток автомобільного транспорту в капіталістичних країнах відбувається в конкурентній боротьбі з іншими видами транспорту, особливо із залізничним, і здійснюється (незважаючи на прийняті деякими державами обмежувальні міри) більше високими темпами в порівнянні з іншими видами транспорту.

Ріст світового вантажообігу автомобільного транспорту (млрд. т км)

1950 1985

Усього У т. ч. міжміський Усього У т. ч. міжміський

Європа 87 77 485 455

Азія 10 6 297 255

Африка 8 4 229 216

Сівба. Америка 353 264 952 796

Панцира. Америка 16 13 278 256

Австралія й Океанія 20 11 248 234

Усього 494 375 2489 2212

 

У СРСР автомобільний транспорт почав розвиватися пізніше, ніж у найбільш розвинених капіталістичних країнах.

Перевезення вантажів автомобільним транспортом виросли з 1940 по 1977 в 14 разів, перевезення пасажирів (за той же період) у міжміському повідомленні - в 38 разів, у внутрішньо-міських перевезеннях (тільки автобусами) - в 43 рази.

Концентрація автомобілів у великих транспортних підприємствах уможливила не тільки збільшувати частку участі автомобільного транспорту в перевезеннях, але й постійно вдосконалювати транспортний процес, запроваджувати прогресивні методи перевезень (централізовані по системі тягових "плечей", широке застосування контейнерів, піддонів і т.п. ), поліпшувати транспортно-експедиційне обслуговування, скорочувати нераціональні перевезення, організовувати прямі перевезення вантажів від виробника до споживача.

Автотранспортне підприємство, автобаза, автогосподарство, автотранспортна контора, автоколона, автокомбінат, автопарк, автогараж і т.п. , у СРСР первинне державне госпрозрахункове підприємство автомобільного транспорту для перевезення вантажів і пасажирів. Забезпечує також зберігання, технічне обслуговування й поточний (експлуатаційний) ремонт транспортних засобів, постачання їхніми експлуатаційними матеріалами. Автотранспортне підприємство здійснює свою господарську діяльність за планами, затвердженим вищестоящими організаціями. По роду виконуваних транспортних робіт автотранспортні підприємства підрозділяються на вантажні, пасажирські (автобусні, таксомоторні), змішані й спеціальне призначення (швидкої медичної допомоги, сміттєво- збиральні, комунальні й т.п. ).


Є автотранспортні підприємства загального користування й відомчі.

Автотранспортне підприємство загального користування перебувають у віданні міністерств автомобільного транспорту республік, областей. У кожній республіці, області й краї є автотранспортні керування або трести, що керують роботою автотранспортного підприємства. Вони перевозять масові вантажі в містах і між містами для підприємств і організацій всіх галузей народного господарства (такі автотранспортні підприємства спеціалізуються по роду перевезених вантажів), пасажирів (автобусами й таксомоторами) і вантажі населення. Є автотранспортні підприємства, що перевозять вантажі між містами (міжтранс), а також для перевезення: торговельних вантажів (торгтранс), сільгосп. вантажів (сельхозтранс), будівельних вантажів (будтранс), вантажів на залізничні станції й зі станцій і т.п. Автотранспортні підприємства загального користування працюють, як правило, з більшою економічною ефективністю, тому що транспортний процес для них - основна виробнича діяльність.


Відомчі автотранспортні підприємства перевозять вантажі підприємств або груп підприємств відповідного міністерства або відомства. Вони обслуговують транспортними засобами конкретні промислові, сільськогосподарські або будівельні підприємства (головним чином внутрішньо-промислові й технологічні перевезення вантажів) і кооперують свою роботу з автотранспортними підприємствами загального користування.


Автотранспортні підприємства мають диспетчерський апарат, що у вантажних господарствах вивчає потоки вантажів, транспортного зв'язку промислових підприємств, містить договори з відправниками вантажу, дотримує договірних умов; видає змінно-добові завдання шоферам з обліком максимально можливого використання вантажопідйомності автомобілів і мінімального їхнього пробігу без вантажу; організує контроль за роботою автомобілів на лінії. В окремих випадках вони здійснюють завантажувальні та розвантажувальні роботи, експедиційні й складські операції, пов'язані з перевезенням вантажів. При наявності в одному місті декількох автотранспортних підприємств загального користування можлива організація Центральної диспетчерської служби (ЦДС), що керує транспортним процесом декількох автотранспортних підприємств.


Пасажирські автотранспортні підприємства вивчають транспортну рухливість населення, визначають потреба в перевезенні пасажирів за часом доби й по напрямках, установлюють маршрути (погоджуючи їх з міськвиконкомами), становлять розклади руху автобусів, установлюють мережа стоянок легкових таксі, організують контроль за роботою шоферів.

З розвитком автомобільного транспорту розміри автотранспортного підприємства збільшуються. В 1968 в автотранспортному підприємстві загального користування в середньому перебувало близько 300 автомобілів. У великих містах є автотранспортні підприємства з кількістю автомобілів більше 1 тис. У таких підприємствах працює кілька тисяч чоловік.



1.1. Вантажоперевезення: загальні положення


У наші дні дуже перспективним і стрімко, що розвивається видом, надання послуг є вантажні перевезення, а також послуги вантажників. З кожним місяцем число фірм, що займаються цією справою, стрімко росте. Саме людські потреби і є основною причиною стрімкого розвитку сфери вантажних перевезень. Безумовно, кожна поважаюча себе фірма, що займається вантажоперевезеннями, надає повний перелік послуг: це допомога в організації й здійсненні квартирних і офісних переїздів, послуги вантажників і експедиторів, а також багато чого іншого. Щоб відповідати світовому рівню й "не упустити планку", втративши при цьому авторитет в очах навколишніх, фірми- постачальники послуг проводять також безкоштовні консультації своїм імовірним клієнтам. Ще одною немаловажною особливістю є те, що серед працівників більшої частини поважаючих себе перевізників є спеціальні оцінювачі, які в будь-який момент готові відправитися "у гості" до майбутнього клієнта й прямо на місці оцінити спектр передбачуваних робіт. Це може допомогти клієнтам уникнути неприємних "сюрпризів" при оплаті зроблених послуг.


Деякі фірми працюють по більше простих сценаріях: ви дзвоните диспетчерові, замовляєте необхідну вам послугу, приїжджають вантажники й доставляють ваше майно до пункту призначення. Така схема, безумовно, більше проста, але отут можуть виникнути різноманітні проблеми: наприклад, "нестиковки" думок щодо оплати. Найчастіше подібна "оперативна" робота не припускає підписання письмових договорів, тому якщо фірма або будь-хто із її представників не бояться вдарити в бруд особою, втративши при цьому свій авторитет, клієнт може одержати безліч проблем.


Таким чином, можна зробити один простий висновок: вантажоперевезення в наші дні дійсно є невід'ємною частиною життя суспільства, а подібні з у будь-який момент можуть придатися кожному з нас.


1.2. Договір про вантажоперевезення


Одним з найбільш важливих моментів у процесі організації вантажних перевезень є підписання договору про вантажоперевезення. У цей час цей договір прийнятий уважати невід'ємною частиною надання вищезгаданих послуг, навіть незважаючи на те ,що деякі компанії з і без нього. Проте , щоб заздалегідь улагодити всі спірні питання, звертатися коштує лише до тих фірмам, які становлять і використовують у своїй регулярній діяльності подібні договори.


Відповідно до договору про вантажоперевезення одна сторона, іменоване Замовником, доручає, а друга (Виконавець) приймає на себе організацію перевезення вантажів, а також здійснення завантажувальних та розвантажувальних робіт. В окремих випадках у подібний договір можуть бути включені й деякі інші види послуг, залежно від бажання Замовника й можливостей Виконавця.


У число основних обов'язків Виконавця, відповідно до цього договору, входить надання технічно справного й придатного для вантажоперевезення транспорту, проведення консультацій з питань перевезень, забезпечення вантажниками, серед зобов'язань яких, у свою чергу, розбирання й складання матеріалів, які перевозяться, їхнє впакування, а також навантаження й розвантаження. Існують і "другорядні обов'язки" Виконавця, які не є обов'язковими і яких може й не бути. Наприклад, у випадку бажання Замовника Виконавець може застрахувати перевезений їм вантаж, розробити оптимальну схему для різних видів перевезень, надати висококваліфіковану й збройну охорону вантажу в шляху проходження, забезпечити перевезення холодильником, організувати допомогу в митному оформленні й багато чого іншого.


Відповідальність сторін за порушення договорів найчастіше обмежується штрафними санкціями. Вони можуть і не наступити, якщо невиконання договору є наслідком дії обставин непереборної сили (наприклад, стихійні лиха, масові страйки, воєнні дії, катастрофи, дії і т.і.). При цьому в договорі найчастіше згадується та особливість, що сторона, для якої створилася неможливість належного виконання зобов'язань, зобов'язана негайно з моменту виявлення сповістити іншу сторону про початок і припинення обставин непереборної сили.


1.3. Міжнародні вантажоперевезення


Крім компаній, що займаються винятково переїздами й перевезеннями в межах одного міста або країни, існують також міжнародні перевізники, в обов'язку яких входить забезпечення максимальне швидкого й безпечного вантажоперевезення з однієї держави в інше. Основна маса таких перевізників займається організацією всіх етапів пересування вантажів від виробників або замовників до пункту призначення відповідно до побажань своїх клієнтів. Робота компаній, які займаються вантажними перевезеннями, будується на основі індивідуального підходу до своїх клієнтів, постійні з яких найчастіше можуть також небезпідставно розраховувати на певні знижки.


При здійсненні великих і довгострокових вантажоперевезень рідко коли вдається обійтися лише сервісом, що є в наявності однієї компанії, що здійснює вантажні перевезення, поза залежністю від того, яким кількістю і якістю транспорту, а також персоналу вона володіє. Саме тому міжнародні перевізники з метою чіткого й швидкого виконання взятих на себе зобов'язань в основному співробітничають із іншими компаніями, що займаються вантажоперевезеннями.


Міжнародні перевезення найчастіше припускають наявність в одній компанії декількох різноманітних видів транспорту. Так, наприклад, вантажне перевезення з України у Сполучені Штати Америки можуть здійснюватися й автомобільним транспортом, і товарним поїздом, і авіатранспортом (або ж морським судном) одночасно. При вантажоперевезенні здійсненні так званих Vip-перевезень і перевезення Vіp-вантажів може використовуватися лише один вид транспорту - у більшості випадків, найбільше дорогою й надійний. У наш час основна частина перевезень дуже коштовних речей здійснюється авіаційним транспортом (як часткою, так і загальнодоступним).


Вартість вантажоперевезення варіюється не тільки залежно від виду транспорту, яким здійснюється це саме вантажне перевезення, але й залежно від деяких інших особливостей. Наприклад, дуже важливим фактором є вид вантажу, адже він може бути негабаритним, тендітним і навіть небезпечним. У такому випадку збільшується вартість не тільки самого процесу вантажоперевезення, але й оплата роботи висококваліфікованих вантажників, а також експедиторів.


1.4. Типи вантажоперевезень


Існують різні види вантажоперевезень, кожний з яких має свої переваги й недоліки. Найпоширеніший тип вантажоперевезень - автоперевезення. Це один з найбільш популярних видів доставки вантажів. Вантажоперевезення цього виду мають такі переваги, як швидкість доставки вантажу без проміжних перевалок і можливість контролю його стану в процесі вантажоперевезення. Як і будь-який інший вид вантажних перевезень, цей вид має своїми "плюси" і "мінусами".

Переваги:

- можливість доставки вантажів від відправника вантажу до одержувача без перевантаження;

- забезпечення високої схоронності вантажу;

- більша мобільність і швидкість вантажоперевезення;

- ритмічність перевезення вантажів, тобто немає необхідності нагромадження вантажів у великому обсязі;

- незалежність місця розташування відправника й одержувача вантажів від морських і річкових портів, а так само великих міст, автомагістралей, ж/д шляхів - найефективніший вид вантажоперевезень на невеликі відстані.

 

Недоліки:

- обмеженість використання на більші відстані під час перевезення значних партій вантажів;

- залежність від дорожньої мережі;

- дорогий вид транспорту при вантажних перевезеннях на більші відстані;

- обмеженість по перевезенню негабаритних вантажів.

Іншим досить розповсюдженим видом вантажоперевезень є залізничні вантажоперевезення. Однієї з різновидів залізничних вантажних перевезень є контейнерні перевезення. На сьогодні вони є одним із самих зручних способів перевезення вантажів: контейнери мають стандартні розміри й, відповідно, легко перевозяться будь-якими видами транспорту, у тому числі, залізницею . Вантаж перевозиться в особливих контейнерах, універсальних або спеціалізованих, для певних вантажів: небезпечних, швидкопсувних і т.д. Одним з переваг контейнерних перевезень є можливість доставки вантажу в буквальному значенні "від дверей до дверей", причому без ризику втрати схоронності вантажу. Крім того, контейнерні вантажоперевезення зручні для тих компаній, які не оперують більшими партіями товарів.

Авіаційні вантажоперевезення. Найчастіше цей вид вантажних перевезень використовується тоді, коли необхідно за короткий строк доставити вантаж на велику відстань. І, знову ж, тут є свої переваги й недоліки. До переваг можна віднести, насамперед , високу швидкість доставки, велике охоплення території використання й високу схоронність вантажу. До недоліків варто прилічити досить високу вартість вантажоперевезення й обмеженість по типах вантажів і їхніх габаритів.


1.5. Вантажоперевезення. Охорона вантажів


При здійсненні вантажоперевезень, компаніям, що займається цим видом послуг, таки часто доводиться мати справа з дорогими вантажами, яким необхідне надання охорони. Такі вантажоперевезення можуть викликати безліч проблем, але левова частина вантажоперевізників має діючі договори з охоронними фірмами, які й займаються охороною перевезеного вантажу.


Здійснення охоронюваного вантажоперевезення - справа досить і досить дороге, але заради схоронності вантажу його супровід є дуже важливим моментом під час перевезення. Найчастіше охоронні фірми самостійно розробляють схему маршруту, по якому й здійснюється вантажоперевезення. При складанні подібних маршрутів може враховуватися віддаленість від постів державної автоінспекції, станцій технічного обслуговування, медичних пунктів, заправних станцій, а також місць можливого відпочинку. Для охорони вантажних перевезень залучаються найбільш досвідчені співробітники охоронних компаній, що пройшли обов'язковий спеціальний курс навчання.


У перелік послуг фірм, що з охорону вантажоперевезень, входить, безумовно, не тільки й не стільки вибір оптимального маршруту, що є додатковою послугою, скільки збройна й неозброєна охорона вантажоперевезень, їхній супровід, а також деякі інші види послуг. Для найцінніших вантажоперевезень охоронні фірми можуть надавати й свій транспорт - наприклад, відмінно захищені броньовані автомобілі, що мають сигналізацію, кілька рівнів захисту і які спеціально обладнані для вантажоперевезення й перевезення коштів . Такі автомобілі найчастіше оснащуються радіостанціями, завдяки наявності яких якщо буде потреба безпосередньо під час вантажного перевезення здійснюється зв'язок із черговою службою.


Всі співробітники фірм, які займаються охороною й супроводом вантажоперевезень, також забезпечені засобами екстреного зв'язку, спеціальним захистом, а у випадку здійснення збройної охорони вантажоперевезення, збройні. Робота по підготовці до здійснення охоронюваного вантажоперевезення проходить у конфіденційному режимі. Час початку вантажоперевезення, її маршрут і характер вантажу залишаються відомими лише обмеженій кількості співробітників охоронних фірм, а також диспетчерам. Перед початком вантажоперевезення, що має бути охороняти або супроводжувати, вантаж може бути ретельно доглянутий, упакований вантажниками в спеціальний матеріал, а також опечатаний.


Відповідно до статистики, основна маса крадіжок відбувається на стоянках, і саме тому під час зупинок здійснюється особливо ретельна охорона вантажів. Ще одним немаловажним фактором охоронюваного вантажоперевезення є правильність заповнення всіх необхідних документів, які найчастіше надаються в трьох екземплярах.


1.6. Страхування вантажів


Більша частина компаній, діяльність яких пов'язана зі здійсненням вантажоперевезень і наданням сполучених з нею послуг, займається також страхуванням перевезених вантажів практично від всіх ступенів ризику. У такому випадку після підписання договору про вантажоперевезення підписується ще один - договір про страхування, об'єктом якого є майнові інтереси клієнта, пов'язані з використанням, розпорядженням і володінням вантажем внаслідок його псування, поломки, пропажі або втрати. Але існують певні ступені ризику, при яких страхування вантажоперевезення не здійснюється. До таких ризиків ставляться: намір або груба недбалість клієнта, стихійні лиха, воєнні дії, терористичні акти, особливі властивості вантажу, ушкодження вантажу комахами, недостача перевезеного вантажу при цілісності впакування й так далі.


Розмір страхового внеску при здійсненні вантажоперевезення залежить від вартості перевезеного вантажу. При настанні страхового випадку, клієнт зобов'язується надати всю необхідну документацію, що підтверджує заявлену вартість вантажу, що є предметом договору про страхування.


Стандартним і найбільш вигідною умовою страхування є "страхування від всіх ризиків", що припускає відшкодування збитків перевізником клієнтові за умови ушкодження вантажу, а також його повної або часткової загибелі в процесі здійснення вантажоперевезення. Але будь-які стандартні умови договору про страхування можуть бути змінені відповідно до побажань клієнта. Приміром , страхування вантажоперевезення може здійснюватися лише під час процесу транспортування вантажу, а може охопити весь період з моменту його відвантаження зі складу відправника до моменту доставки на склад одержувача.






Існує якийсь ліміт відповідальності, на який виробляється страхування вантажоперевезення й від якого, у першу чергу, залежать страхові тарифи. Крім цього, на тарифи можуть впливати такі фактори, як:

- номенклатура перевезених вантажів;

- географія здійснюваного вантажоперевезення;

- кількість здійснених у процесі вантажоперевезення рейсів;

- статистика збитків;

- стан автомобільного транспорту;

- багато інших відомостей, які можуть дозволити судити про ступінь ризику.


1.7. Фактори, що впливають на вартість вантажоперевезення


На рівень цін при здійсненні вантажоперевезень прямо або побічно можуть впливати такі фактори, як наявність спеціального дозволу на в'їзд у центр міста, рентабельність транспортного засобу й навіть інтенсивність руху. Саме собою, оплату роботи вантажників та інші "стандартні" фактори, що впливають на вартість вантажоперевезення, ніхто не скасовував.


Найбільш економічний і популярний вид автомобільних вантажоперевезень на території України, та особливо у Києві, - перевезення автомобілями марки "Газель". Популярність цієї марки, у першу чергу, обумовлена її високою маневреністю, що сильно впливає й на загальну швидкість здійснення вантажоперевезення.


Але сам процес транспортування - далеко не самий складний етап вантажоперевезення. Ключовим етапом надання подібних послуг є робота вантажників, які можуть виконувати не тільки завантажувальних та розвантажувальні роботи, розбирання й складання меблів, але й упакування перевезених речей у спеціальний пакувальний матеріал, розміщення меблів на останньому етапі вантажоперевезення й навіть збирання приміщення. Найчастіше вантажники виконують свої обов'язки бригадами, кожна з яких управляється бригадиром і займається окремим видом робіт. Вартість послуг вантажників може залежати від багатьох факторів, таких як:

- загальна кількість вантажників, задіяних у певному вантажоперевезенні;

- час, витрачений на виконання робіт;

- рівень кваліфікації вантажників;

- "ім'я" компанії, що здійснює вантажоперевезення, на ринку послуг;

- наявність ліфта, його вид (вантажний, пасажирський);

- під'їзд до будинку й відстань до дверей і ін.

Крім того, на вартість надання послуг з вантажоперевезення можуть впливати такі фактори, як професіоналізм і спеціальна підготовка водія, що займається транспортуванням вантажу, наявність експедитора або збройної охорони вантажу, участь перевізника в оформленні необхідної для здійснення вантажоперевезення документації, у деяких випадках - рівень завантаження транспортного засобу.



2. Розвиток транспортної системи в перспективі


Однієї з основних проблем є підвищення швидкості руху. Ця проблема комплексного, потребуючого підвищення коефіцієнта корисної дії (КПД) двигуна шляхом заміни традиційного двигуна внутрішнього згоряння із КПД у межах 20 %, на могутніші : газотурбінний, дизельний (часткове рішення, тому що він має масу недоліків, зокрема екологічних), газодизельний, інерційний (згадуваний жиробус із підзарядкою через кожні 1 - 1,5 км на маршруті), і ін.

Автомобільний транспорт

Підвищення швидкості руху

Підвищення вантажопідйомності й пасажировмісності

Взаємодія з навколишнім середовищем


Нові принципи конструкцій, у тому числі збільшення моторесурса


Проблема безпеки


Проблеми екології

Удосконалювання доріг

Застосування нових матеріалів

Зміна принципів проектування


Зменшення шуму


Поліпшення екології

Удосконалювання

двигуна


Підвищення КПД


Зміна конструкції

Нові способи діагностики, режиму руху й ін.

Створення

нових типів двигуна

Пошук нових видів палива, у т.ч. впровадження електроенергії

Рис. 1. Наукова проблема автомобільного транспорту.


Підвищення КПД повинне йти не тільки за рахунок заміни двигуна, але й за рахунок зміни методів діагностування, режиму руху й інших організаційно-технічних заходів, так- же є об'єктами наукових досліджень.


Тривають роботи зі створення автомобілів підвищеної вантажопідйомності й пасажировмісності, що вимагає вирішити цілий ряд питань, зв'язаних насамперед з якістю автомобільних доріг. Для забезпечення якості доріг необхідна заміна традиційних матеріалів на нові, більше міцні й дешеві (удалий досвід добавок, у тому числі гуми з відпрацьованих автомобільних шин), а також зміна принципів, що закладаються при проектуванні та будівництві ( підземні, навісні та ін.), експлуатації й ін.


Дуже важлива й складна проблема автомобільний транс- порту - взаємодія з оточуючим середовищем. Автомобільний транспорт є сьогодні одним з найбільше екологічно небезпечних видів транспорту. Основний напрямок наукових досліджень - це пошук нових видів палива: водневого (уважається паливом майбутнього, перший патент - в 1854 р.), ядерної, газобалонного, енергії Сонця, спиртів, додатків до бензину, синтетичних видів (багато хто на вугільній основі) і ін., а також роботи з використання електроенергії в автомобільному транспорті ( електромобіль експонувався ще в 1899 р.). Актуальні питання ваги, матеріалу, зарядки, довговічності й інші проблеми акумуляторів.


Для зниження вартості автомобільних перевезень необхідно вирішити проблему збільшення моторесурса, тобто підвищення довго-вічності із двигуна й інших частин автомобіля, що пов'язана з конструкцією автомобіля, його призначенням, матеріалами, точністю складання, якістю доріг і ін.


3. Призначення підприємства


ТОВ "Переедем" було створено 14 травня 2007 року. Його основною спеціалізацією є організація міжміських вантажних перевезень по Україні. Автопарк компанії складається більш ніж з 10 автомобілів "Газель" готових із транспортні перевезення в будь-який регіон Україні. На даний момент ТОВ "Переедем" має більше 100 клієнтів. Автотранспортне підприємство якісно здійснює вантажоперевезення й шанобливо ставиться до своїх клієнтів.


Основні плюси підприємства:

- Кваліфіковані досвідчені водії;

- Спеціально обладнаний автотранспорт;

- Послуги вантажників;

- Індивідуальний підхід до клієнтів;

- Оперативне і якісне обслуговування;

- Прийнятні ціни вантажоперевезень;

- Професійний диспетчер;

- Відстеження вантажів;

- Обслуговування збірних вантажів;


Вантажні перевезення здійснюються висококваліфікованими водіями при участі професійного диспетчера. Всі рейси транспортних перевезень відслідковуються й контролюються.


3.1. Правила техніки безпеки


Обов'язки працівника в області охорони праці.


2.1. Працівник зобов'язаний:

2.1.1. Дотримувати вимог охорони праці.

2.1.2. Правильно застосовувати засобу індивідуального й колективного захисту.

2.1.3. Проходити навчання безпечним методам і прийомам виконання робіт, інструктаж з охорони праці, стажування на робоче місце й перевірку знань вимог охорони праці.

2.1.4. Негайно сповіщати свого безпосереднього або вищестоящого керівника про будь-яку ситуацію, що загрожує житті й здоров'ю людей, про кожний нещасний випадок, що происшли на підприємстві, або про погіршення стану свого здоров'я, у тому числі про прояв ознак гострого професійного захворювання (отруєння).

2.1.5. Проходити обов'язкові попередні (при надходженні на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди (обстеження).

При відхиленні працівника від проходження медичних оглядів або невиконанні їм рекомендацій з результатів проведених обстежень адміністрація не повинна допускати його до виконання трудових обов'язків.

2.1.6. Виконувати тільки ту роботу, що доручена керівником робіт, способом, зазначеним у технологічній і експлуатаційній документації, інструкціях або усно керівником робіт.

При видачі завдання керівник робіт зобов'язаний нагадати працівникові про умови й способи безпечного виконання робіт.

У випадках відсутності пристосувань, що вимагаються, або коли незрозуміло, як виконати доручену роботу, працівник повинен звернутися до керівника робіт для одержання необхідних вказівок і допомоги.

2.1.7. Помітивши порушення вимог охорони праці або пожежної безпеки іншим працівником або небезпека навколишньої, попередити працівника про необхідність дотримання вимог, що гарантують безпечне виконання робіт.

2.1.8. Додержувати трудової дисципліни. Правила внутрішнього трудового розпорядку.

2.2. Працівникові забороняється:

2.2.1. Виконувати розпорядження, що суперечать правилам охорони праці й пожежної безпеки.

2.2.2. Проносити на територію підприємства зброя, спиртні напої й наркотичні речовини, переліки яких передбачені спеціальними списками.

2.2.3. Продавати, розпивати спиртні напої й з'являтися на підприємстві в стані алкогольного сп'яніння.

Особи, що перебувають на території підприємства в стані алкогольного сп'яніння, повинні бути негайно вилучені з території підприємства.

2.2.4. Приступати до роботи в нездоровому (фізично або психологічно) стані, а також у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння (отруєння).

 

Висновок.


Автомобільний транспорт розвивається прискореними темпами, особливо в ринкових умовах, як найбільш масовий вид транс- порту для перевезення пасажирів і вантажів будь-якої вартості, у тому числі дорогих, на короткі й середні відстані, а також забезпечення роздрібної торгівлі, малого бізнесу, систем промислової логістики. Він може бути єдиним видом транспорту в сільськогосподарських регіонах під час перевезення пасажирів і вантажів. Автомобільний транспорт має саму широку сферу використання: у місті, пригороді, у міжрегіональному, міжміському й міжнародному сполученні як самостійний або для підвозу-вивозу до магістральних видів транспорту.

Розвиток сучасних технологій, наприклад контейнерної, розширює сферу застосування (дальність) автомобільного трансу-порту. Ефективна й перевезення на значні відстані при міжнародному сполученні, що прискорює доставку експортних та імпортних вантажів.